Założyciele firmy Anasis Group - Event Expert
Mariusz Nawara
Expert branży Hotelarsko - Turystycznej.
Absolwent Szkoły Hotelarsko - Gastronomicznej.
Znawca Protokołu Dyplomatycznego.
W trakcie swoich 30 lat doświadczenia pełnił funkcje menedżerskie w Hotelach Warszawskich.
W firmie specjalizuję się w koordynacji i realizacji projektów dotyczących bezpośrednio współpracy z klientem.
Od wielu lat współpracuję z wieloma Ambasadami jak i lnstytucjami Państwowymi w których zajmuję się koordynacją i obsługą ( Catering ) przyjęć dyplomatycznych z najważniejszymi osobami w Polsce jak i na Świecie.
Znajomość etykiety savoir vivre czyni go profesjonalistą w relacjach biznesowych jak również prywatnych.
Karolina Krasińska-Nawara
Od 2004 roku jest ściśle związana z szeroko pojętą branżą eventową.
Przez te lata pracowała jak również zarządzała Działem Sprzedaży i Marketingu w wielu Hotelach Warszawskich. Zapraszano ją do współpracy przy organizacji niezliczonej ilości projektów.
Początkowo pracowała jako weeding planer, ale od 2006 roku zajmuje się wyłącznie organizacją konferencji, kongresów, targów, szkoleń i przyjęć dyplomatycznych.
Zawsze wyróżniała się pomysłowością i dbałością o detale.